Kényszeres vásárlás mint kompenzációs stratégia : Fiatal nők kényszeres vásárlási szokásainak tipizálása és jellemzése a ruházati cikkek termékkategóriájában

Mélykuti, Hanna (2013) Kényszeres vásárlás mint kompenzációs stratégia : Fiatal nők kényszeres vásárlási szokásainak tipizálása és jellemzése a ruházati cikkek termékkategóriájában. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
957Kb

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Melykuti_Hanna.pdf


Item Type:MA/MSc thesis
Subjects:Marketing
Sociology
Psychology
ID Code:6677
Specialisation:Marketing szak
Deposited By:Beáta Vasvár
Deposited On:21 Feb 2014 09:44
Last Modified:21 Feb 2014 09:44

Repository Staff Only: item control page