Kánai, Tímea Rita (2013) A családforma hatása a gyermek fogyasztói magatartására és vásárlásban betöltött szerepére. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kanai_Timea_Rita.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
723kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kanai_Timea_Rita.pdf
| Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Marketing Szociológia |
| Azonosító kód: | 6676 |
| Képzés/szak: | Marketing szak |
| Elhelyezés dátuma: | 21 Feb 2014 08:29 |
| Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:06 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

