A lojalitás programok hatása a magyar fogyasztókra : Négy piac, két-két szereplőn keresztüli vizsgálata

Rózsa, Zsófia (2013) A lojalitás programok hatása a magyar fogyasztókra : Négy piac, két-két szereplőn keresztüli vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rozsa_Zsofia.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rozsa_Zsofia.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Szociológia
Azonosító kód:6652
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:20 Feb 2014 14:13
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:06

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap