A lojalitás programok hatása a magyar fogyasztókra : Négy piac, két-két szereplőn keresztüli vizsgálata

Rózsa, Zsófia (2013) A lojalitás programok hatása a magyar fogyasztókra : Négy piac, két-két szereplőn keresztüli vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rozsa_Zsofia.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rozsa_Zsofia.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Commerce and tourism
Marketing
Sociology
ID Code:6652
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:20 Feb 2014 14:13
Last Modified:02 Jul 2016 21:06

Repository Staff Only: item control page