Kovács, Dorottya (2013) A vizuális közösségi média hatása a márkaközösségre az Instagram példáján keresztül bemutatva. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovacs_Dorottya.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovacs_Dorottya.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Media and communication Information economy |
ID Code: | 6651 |
Specialisation: | Kereskedelem és marketing szak |
Deposited On: | 20 Feb 2014 12:51 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 21:06 |
Repository Staff Only: item control page