A vizuális közösségi média hatása a márkaközösségre az Instagram példáján keresztül bemutatva

Kovács, Dorottya (2013) A vizuális közösségi média hatása a márkaközösségre az Instagram példáján keresztül bemutatva. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovacs_Dorottya.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovacs_Dorottya.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Media and communication
Information economy
ID Code:6651
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:20 Feb 2014 12:51
Last Modified:02 Jul 2016 21:06

Repository Staff Only: item control page