A vizuális közösségi média hatása a márkaközösségre az Instagram példáján keresztül bemutatva

Kovács, Dorottya (2013) A vizuális közösségi média hatása a márkaközösségre az Instagram példáján keresztül bemutatva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovacs_Dorottya.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kovacs_Dorottya.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Média és kommunikáció
Információgazdaság
Azonosító kód:6651
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:20 Feb 2014 12:51
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:06

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap