Vámosi, Balázs (2013) A 2/3-os választás kampányai : A 2010-es országgyűlési választások kampányainak elemzése, illetve a politikai piac gazdasági analógiája. TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20130325145545.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20130325145545.pdf
| Tétel típus: | TDK dolgozat |
|---|---|
| További információ: | 3. helyezett |
| Témakör: | Politikatudomány Marketing |
| Azonosító kód: | 6225 |
| Elhelyezés dátuma: | 31 Júl 2013 08:32 |
| Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:02 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

