A befolyásolás típusai a hagyományos és az online szóbeszédmarketing esetében : Mennyire hatékony a WOMM-, a vírusmarketing- és a „mémgyár” ügynökségek kommunikációs modellje?

Holczinger, Dóra (2013) A befolyásolás típusai a hagyományos és az online szóbeszédmarketing esetében : Mennyire hatékony a WOMM-, a vírusmarketing- és a „mémgyár” ügynökségek kommunikációs modellje? TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció és média szekció.

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:1. helyezett
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Azonosító kód:6218
Elhelyezés dátuma:30 Júl 2013 13:45
Utolsó változtatás:30 Júl 2013 13:45

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap