A szolgáltatási környezet fogyasztókra gyakorolt hatásának bemutatása a Szimpla Kert romkocsma példáján keresztül

Rajci, Anikó (2012) A szolgáltatási környezet fogyasztókra gyakorolt hatásának bemutatása a Szimpla Kert romkocsma példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rajci_Aniko.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
928kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rajci_Aniko.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:5731
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:26 Nov 2012 10:45
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:56

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap