Reklámozás a tematikus csatornákon : Potenciális lehetőség a hirdetők számára, elsősorban a gyermekcsatornák szemszögéből vizsgálva

Farkas, Júlia (2012) Reklámozás a tematikus csatornákon : Potenciális lehetőség a hirdetők számára, elsősorban a gyermekcsatornák szemszögéből vizsgálva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Farkas_Julia.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
760kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Farkas_Julia.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Azonosító kód:5726
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:26 Nov 2012 10:21
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:55

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap