A 2012-es nyári olimpia hivatalos szponzori és ambush kampányainak összehasonlító értékelése az Adidas-Nike eset segítségével az E.ON és a MOL példájára vonatkoztatva

Csorba, Csilla (2012) A 2012-es nyári olimpia hivatalos szponzori és ambush kampányainak összehasonlító értékelése az Adidas-Nike eset segítségével az E.ON és a MOL példájára vonatkoztatva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Kultúra, közművelődés, sport
Szociológia
Azonosító kód:5723
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:26 Nov 2012 09:05
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:55

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap