Bördős, Katalin (2012) Kollektív márka mint közös erőforrás : Helyi termékek reputációja és a sikeres közösségi kormányzás feltételei. TDK dolgozat, BCE, Agrárközgazdasági szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20120326151907.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20120326151907.pdf
| Tétel típus: | TDK dolgozat |
|---|---|
| További információ: | 1. helyezett |
| Témakör: | Regionális gazdaság |
| Azonosító kód: | 5254 |
| Elhelyezés dátuma: | 09 Okt 2012 08:42 |
| Utolsó változtatás: | 09 Okt 2012 08:42 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

