Dénes, Diána Julianna (2012) Termékelhelyezés, mint újraélesztett marketingkommunikációs eszköz : Területei és hatása a fogyasztókra. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.
| ![[img]](https://szd.lib.uni-corvinus.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) 
 | PDF
 - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader 1MB | 
| Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat | 
|---|---|
| Témakör: | Marketing Média és kommunikáció | 
| Azonosító kód: | 4850 | 
| Képzés/szak: | Marketing szak | 
| Elhelyezés dátuma: | 25 Szept 2012 10:04 | 
| Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:46 | 
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

