Az első belépő platform vállalatának versenyelőnye közösségi hálózatokban Stratégiaalkotás kreatív piacokon

Lőrincz, Emil Dávid (2011) Az első belépő platform vállalatának versenyelőnye közösségi hálózatokban Stratégiaalkotás kreatív piacokon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Szervezés Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
663kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Média és kommunikáció
Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:4777
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:21 Szept 2012 08:42
Utolsó változtatás:03 Máj 2017 09:11

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap