A tér keltette örömérzet : A környezet fogyasztásban játszott szerepe, szükségletkielégítő jellege

Hévei, Sára (2012) A tér keltette örömérzet : A környezet fogyasztásban játszott szerepe, szükségletkielégítő jellege. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hevei_Sara.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
14MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hevei_Sara.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Sociology
ID Code:4716
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:14 Sep 2012 08:31
Last Modified:02 Jul 2016 20:45

Repository Staff Only: item control page