A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a vállalati imázsra és a fogyasztói megítélésre a H&M példáján keresztül

Bors, Anikó (2011) A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a vállalati imázsra és a fogyasztói megítélésre a H&M példáján keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
606kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Szociológia
Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:4447
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:08 Máj 2012 09:43
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:42

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap