Okostelefon, mint marketing csatorna a hitel- és pénzintézeti szektorban : A Budapest Bank okostelefon alkalmazása által nyújtott piaci- és marketing lehetőségek és perspektívák

Tóth, Marcell (2011) Okostelefon, mint marketing csatorna a hitel- és pénzintézeti szektorban : A Budapest Bank okostelefon alkalmazása által nyújtott piaci- és marketing lehetőségek és perspektívák. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Pénzügy
Közlekedés, távközlés
Marketing
Azonosító kód:4442
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:08 Máj 2012 08:16
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:42

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap