Vevői elégedettség vizsgálata egy negyedik fiktív mobilszolgáltató vállalat piacra lépése szempontjából Magyarországon

Bárdos, Boglárka (2011) Vevői elégedettség vizsgálata egy negyedik fiktív mobilszolgáltató vállalat piacra lépése szempontjából Magyarországon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Közlekedés, távközlés
Marketing
Szociológia
Azonosító kód:4399
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:07 Máj 2012 08:16
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:42

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap