Marketing a filmiparban : A hollywoodi és a magyar filmek marketing kommunikációs eszközeinek bemutatása

Szegedi, László (2011) Marketing a filmiparban : A hollywoodi és a magyar filmek marketing kommunikációs eszközeinek bemutatása. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szegedi_Laszlo.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szegedi_Laszlo.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Kultúra, közművelődés, sport
Azonosító kód:4392
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:03 Máj 2012 12:57
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:42

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap