Rajongói közösség építése a XXI. századi zeneiparban a 30 Seconds To Mars példáján : Avagy megfogalmazható tanulságok márkákat építő vállalatvezetők számára

Mihálka, Judit Réka (2011) Rajongói közösség építése a XXI. századi zeneiparban a 30 Seconds To Mars példáján : Avagy megfogalmazható tanulságok márkákat építő vállalatvezetők számára. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mihalka_Judit_Reka.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mihalka_Judit_Reka.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Kultúra, közművelődés, sport
Azonosító kód:4383
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:03 Máj 2012 07:54
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:42

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap