Gupalo, Alina (2011) Intergenerációs hatások a fogyasztói magatartásban : A pénzügyi döntéshozatal elemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gupalo_Alina.pdf
![]() |
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
768kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gupalo_Alina.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Finance Marketing Sociology |
ID Code: | 4377 |
Specialisation: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
Deposited On: | 03 May 2012 07:28 |
Last Modified: | 03 May 2012 07:28 |
Repository Staff Only: item control page