A marketing hatása a sportiparra: a pénzközpontúság; és a CSR, mint kiút

Ferenczi, Tamás (2011) A marketing hatása a sportiparra: a pénzközpontúság; és a CSR, mint kiút. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ferenczi_Tamas.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
672kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ferenczi_Tamas.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Kultúra, közművelődés, sport
Azonosító kód:4373
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:03 Máj 2012 06:46
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:42

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap