Atmoszférateremtés a marketingben avagy a bolti környezet fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása

Galaczi, Ildikó Gizella (2011) Atmoszférateremtés a marketingben avagy a bolti környezet fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Galaczi_Ildiko_Gizella.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Galaczi_Ildiko_Gizella.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Pszichológia
Azonosító kód:4324
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:21 Ápr 2012 07:52
Utolsó változtatás:21 Ápr 2012 07:52

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap