Galaczi, Ildikó Gizella (2011) Atmoszférateremtés a marketingben avagy a bolti környezet fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Galaczi_Ildiko_Gizella.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Galaczi_Ildiko_Gizella.pdf
Item Type: | MA/MSc thesis |
---|---|
Subjects: | Commerce and tourism Marketing Psychology |
ID Code: | 4324 |
Specialisation: | Marketing szak |
Deposited On: | 21 Apr 2012 07:52 |
Last Modified: | 21 Apr 2012 07:52 |
Repository Staff Only: item control page