Galaczi, Ildikó Gizella (2011) Atmoszférateremtés a marketingben avagy a bolti környezet fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Galaczi_Ildiko_Gizella.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Galaczi_Ildiko_Gizella.pdf
| Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing Pszichológia |
| Azonosító kód: | 4324 |
| Képzés/szak: | Marketing szak |
| Elhelyezés dátuma: | 21 Ápr 2012 07:52 |
| Utolsó változtatás: | 21 Ápr 2012 07:52 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

