Miklósy, Boglárka (2011) Lehet más a választói magatartás? : A magyar fiatalok választói magatartásának vizsgálata az LMP 2010-es országgyűlési választási sikerének tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Miklosy_Boglarka.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
728kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Miklosy_Boglarka.pdf
| Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Politikatudomány Marketing Média és kommunikáció |
| Azonosító kód: | 3976 |
| Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
| Elhelyezés dátuma: | 01 Dec 2011 10:24 |
| Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:37 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

