Az amatőr zenekarok innovatív marketingmenedzsmentje

Hantos, Zoltán Antal (2011) Az amatőr zenekarok innovatív marketingmenedzsmentje. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hantos_Zoltan_Antal1.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hantos_Zoltan_Antal1.pdf


Tétel típus:Szakdolgozat
Témakör:Marketing
Kultúra, közművelődés, sport
Innováció, tudásgazdaság
Azonosító kód:3968
Képzés/szak:Gazdálkodási-kommunikáció Szak
Elhelyezés dátuma:01 Dec 2011 08:46
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:37

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap