Guóth, Patrik (2011) Osztrák-magyar márkaháború, avagy Magyarország és Ausztria országmárkájának összehasonlító elemzése. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Guoth_Patrik.pdf
![]()
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
786kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Guoth_Patrik.pdf
Item Type: | MA/MSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 3965 |
Specialisation: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
Deposited On: | 01 Dec 2011 08:32 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 20:37 |
Repository Staff Only: item control page