Kultuszmárkaközösségek, mint vallási csoportosulások. A Harley‐Davidson West Hungary Chapter és a Trabant‐Wartburg Klub példáján bemutatva

Kurucz, Tünde Dalma (2010) Kultuszmárkaközösségek, mint vallási csoportosulások. A Harley‐Davidson West Hungary Chapter és a Trabant‐Wartburg Klub példáján bemutatva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Szociológia
Azonosító kód:2833
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:06 Jan 2011 10:51
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:25

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap