Az önkifejezés és önidentitás szerepe a márkaválasztásban Avagy milyen emocionális, öndefiniáló és önkifejező tényezők játszanak közre az egyén és a márka egymásra találásában

Kádár, Szilvia Éva (2010) Az önkifejezés és önidentitás szerepe a márkaválasztásban Avagy milyen emocionális, öndefiniáló és önkifejező tényezők játszanak közre az egyén és a márka egymásra találásában. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
703kB

Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
ID Code:2825
Specialisation:Gazdálkodási szak
Deposited By: Halász Ildikó
Deposited On:05 Jan 2011 14:55
Last Modified:02 Jul 2016 20:25

Repository Staff Only: item control page