Az önkifejezés és önidentitás szerepe a márkaválasztásban Avagy milyen emocionális, öndefiniáló és önkifejező tényezők játszanak közre az egyén és a márka egymásra találásában

Kádár, Szilvia Éva (2010) Az önkifejezés és önidentitás szerepe a márkaválasztásban Avagy milyen emocionális, öndefiniáló és önkifejező tényezők játszanak közre az egyén és a márka egymásra találásában. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
703kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:2825
Képzés/szak:Gazdálkodási szak
Feltöltő: Halász Ildikó
Elhelyezés dátuma:05 Jan 2011 14:55
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:25

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap