Trükkös tükrök. A Canon és a Nikon marketing eszköztárának elemzése fogyasztói szemszögből, és a vásárlói döntési folyamatok bemutatása a digitális tükörreflexes fényképezőgépek piacán

Fogarasi, Dóra Eszter (2010) Trükkös tükrök. A Canon és a Nikon marketing eszköztárának elemzése fogyasztói szemszögből, és a vásárlói döntési folyamatok bemutatása a digitális tükörreflexes fényképezőgépek piacán. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:2806
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:05 Jan 2011 10:00
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:25

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap