Egészségszimbolika és fogyasztói észlelésük a vény nélküli készítmények televíziós reklámjai példáján

Brányik, Zsuzsanna (2010) Egészségszimbolika és fogyasztói észlelésük a vény nélküli készítmények televíziós reklámjai példáján. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
564kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Ipar
Társadalombiztosítás, szociálpolitika, egészségügy
Azonosító kód:2787
Képzés/szak:Gazdálkodási és Menedzsment Szak
Elhelyezés dátuma:04 Jan 2011 12:17
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:25

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap