A kereskedelmi márkák megjelenésének hatása a fogyasztói szokások változására : A Drogerie Markt kereskedelmi márkáinak vizsgálata a fiatalok körében

Asztalos, Judit (2009) A kereskedelmi márkák megjelenésének hatása a fogyasztói szokások változására : A Drogerie Markt kereskedelmi márkáinak vizsgálata a fiatalok körében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
936kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:1746
Képzés/szak:Kereskedelem és Marketing Szak
Elhelyezés dátuma:20 Máj 2010 13:13
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:14

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap