Inni és élni hagyni - a koronavírus-járvány hatása a magyar sörpiac üzleti kommunikációs stratégiájára = Drink and let live – the effect of the covid-19 pandemic on the hungarian beer market’s business communication strategy

Harnberger, Bianka (2021) Inni és élni hagyni - a koronavírus-járvány hatása a magyar sörpiac üzleti kommunikációs stratégiájára = Drink and let live – the effect of the covid-19 pandemic on the hungarian beer market’s business communication strategy. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:2. díj
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Azonosító kód:15561
Képzés/szak:Marketing
Elhelyezés dátuma:15 Máj 2023 09:56
Utolsó változtatás:15 Máj 2023 09:56

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap