Csendes, Alexandra (2022) A távoktatás különböző elemeinek megítélése pedagógus szemmel : Fókuszban az alsó tagozaton tanítók. BA/BSc thesis, BCE Kommunikáció és Szociológia Intézet, Szociológia és Társadalompolitika Tanszék.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
345kB |
Abstract
Kutatásomban arra keresek választ, hogy a COVID-19 járvány idején bevezetett távoktatás milyen megítéléssel rendelkezik az alsó tagozatban tanító pedagógusok véleménye szerint. Vizsgálatom során két intézmény - egy fővárosi, illetve egy vidéki iskola - érintett pedagógusainak válaszait dolgoztam fel kérdőíves módszer segítségével. Kíváncsi voltam többek között arra, hogy milyen mértékben álltak rendelkezésre megfelelő eszközök és platformok a távoktatás kivitelezésére. Továbbá arra is kerestem a választ, hogy milyen módokon változott meg, amennyiben megváltozott a diákok teljesítménye és viselkedése a digitális oktatás után. Feltételeztem, hogy jelentős különbségek, eltérések figyelhetők majd meg a két iskola pedagógusainak válaszaiból. Végső kérdésként az is foglalkoztatott, hogy egy esetleges újabb digitális oktatás következtében mit gondolnak, mi történne: oktatási reformok, lemaradások, esetleg innovációk?
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Education |
ID Code: | 15116 |
Specialisation: | Szociológia |
Deposited On: | 06 Jan 2023 09:48 |
Last Modified: | 06 Jan 2023 09:48 |
Repository Staff Only: item control page