Engaging Music Fans on Social Media : Two-dimensional content analysis of upcoming Hungarian bands' Facebook activity

Tóth, Tamás (2020) Engaging Music Fans on Social Media : Two-dimensional content analysis of upcoming Hungarian bands' Facebook activity. BA/BSc szakdolgozat, BCE Corvinus Business School, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Tamas.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
670kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Tamas.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Kultúra, közművelődés, sport
Azonosító kód:14442
Képzés/szak:International Business
Elhelyezés dátuma:15 Dec 2021 14:07
Utolsó változtatás:15 Dec 2021 14:07

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap