Fekete, Fanni Krisztina (2020) A felhasználókban rejlő érték : Az IKEA vállalati Facebook-oldalán végbemenő közös értékteremtés nyomában = Consumers as Creators of Business Value Examining the Manifestations of Cocreation on IKEA Hungary's Official Facebook Page. Outstanding Student Paper, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/fekete_f_k_2020.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/fekete_f_k_2020.pdf
Item Type: | Outstanding Student Paper |
---|---|
Notes: | 1. díj |
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 13170 |
Specialisation: | Marketing |
Deposited On: | 20 Nov 2020 13:03 |
Last Modified: | 20 Nov 2020 13:03 |
Repository Staff Only: item control page