A felhasználókban rejlő érték : Az IKEA vállalati Facebook-oldalán végbemenő közös értékteremtés nyomában = Consumers as Creators of Business Value Examining the Manifestations of Cocreation on IKEA Hungary's Official Facebook Page

Fekete, Fanni Krisztina (2020) A felhasználókban rejlő érték : Az IKEA vállalati Facebook-oldalán végbemenő közös értékteremtés nyomában = Consumers as Creators of Business Value Examining the Manifestations of Cocreation on IKEA Hungary's Official Facebook Page. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/fekete_f_k_2020.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/fekete_f_k_2020.pdf


Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:1. díj
Témakör:Marketing
Azonosító kód:13170
Képzés/szak:Marketing
Elhelyezés dátuma:20 Nov 2020 13:03
Utolsó változtatás:20 Nov 2020 13:03

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap