Omnicsatornás értékesítési stratégia sikere a kiskereskedelemben : Pénzügyi és stratégiai elemzés a Tchibo példáján keresztül

Kóbor, Mercédes (2019) Omnicsatornás értékesítési stratégia sikere a kiskereskedelemben : Pénzügyi és stratégiai elemzés a Tchibo példáján keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalkozások Pénzügyei Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kobor_Mercedes.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
8MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kobor_Mercedes.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:12593
Képzés/szak:Vállalkozásfejlesztés
Elhelyezés dátuma:09 Márc 2020 14:12
Utolsó változtatás:10 Márc 2020 09:16

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap