Omnicsatornás értékesítési stratégia sikere a kiskereskedelemben : Pénzügyi és stratégiai elemzés a Tchibo példáján keresztül

Kóbor, Mercédes (2019) Omnicsatornás értékesítési stratégia sikere a kiskereskedelemben : Pénzügyi és stratégiai elemzés a Tchibo példáján keresztül. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalkozások Pénzügyei Tanszék. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kobor_Mercedes.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
8MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kobor_Mercedes.pdf


Item Type:MA/MSc thesis
Subjects:Commerce and tourism
Management, business policy
ID Code:12593
Specialisation:Vállalkozásfejlesztés
Deposited On:09 Mar 2020 14:12
Last Modified:10 Mar 2020 09:16

Repository Staff Only: item control page