The role of logo design in building brand equity

Baatarkhuu, Altai (2019) The role of logo design in building brand equity. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Baatarkhuu_Altai.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Baatarkhuu_Altai.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:12398
Képzés/szak:Marketing(ENG)
Elhelyezés dátuma:08 Nov 2019 12:25
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 11:39

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap