Van-e jövője napjainkban a kultúra népszerűsítését stratégiai célként kitűző vállalatnak Magyarországon?: A Libri Bookline cégcsoport esete

Becskei, Dorottya (2019) Van-e jövője napjainkban a kultúra népszerűsítését stratégiai célként kitűző vállalatnak Magyarországon?: A Libri Bookline cégcsoport esete. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalkozások Pénzügyei Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Kultúra, közművelődés, sport
Azonosító kód:12161
Képzés/szak:Vállalkozásfejlesztés
Elhelyezés dátuma:18 Júl 2019 11:40
Utolsó változtatás:18 Júl 2019 11:40

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap