An overview of how Search Engine Advertising contributes to the Customer Journey: analysis of in-depth interviews with digital marketing experts based on the EBM model

Szabó, Blanka Borbála (2018) An overview of how Search Engine Advertising contributes to the Customer Journey: analysis of in-depth interviews with digital marketing experts based on the EBM model. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szabo_Blanka_Borbala.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szabo_Blanka_Borbala.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:11898
Képzés/szak:Business Administration and Management
Elhelyezés dátuma:20 Márc 2019 11:16
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 08:53

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap