Fashion brand as an entrepreneurship in Mongolia and its consecutive factors

Gantulga, Duziimaa (2018) Fashion brand as an entrepreneurship in Mongolia and its consecutive factors. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gantulga_Duziimaa.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Gantulga_Duziimaa.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Gazdasági fejlődés, fenntartható fejlődés
Azonosító kód:11889
Képzés/szak:Business Administration and Management
Elhelyezés dátuma:20 Márc 2019 09:44
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 09:07

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap