A magyar médiapiac – azon belül is kiemelten az audiovizuális médiaszektor – üzleti modelljeinek vizsgálata és értékelése, különös tekintettel a piacot befolyásoló reklámtörvény és az úgynevezett bónusztörvény hatásaira

Péntek, Zoltán Péter (2018) A magyar médiapiac – azon belül is kiemelten az audiovizuális médiaszektor – üzleti modelljeinek vizsgálata és értékelése, különös tekintettel a piacot befolyásoló reklámtörvény és az úgynevezett bónusztörvény hatásaira. Postgraduális szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Üzleti Gazdaságtan Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
791kB

Tétel típus:Postgraduális szakdolgozat
Témakör:Média és kommunikáció
Jog
Azonosító kód:11638
Képzés/szak:jogász-közgazdász
Elhelyezés dátuma:05 Dec 2018 10:52
Utolsó változtatás:05 Dec 2018 10:52

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap