Postmodernity in marketing: relevance of brand communities

Zavarkó, János (2018) Postmodernity in marketing: relevance of brand communities. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Janos_Zavarko.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
861kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Janos_Zavarko.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:11375
Képzés/szak:Marketing(ENG)
Elhelyezés dátuma:31 Júl 2018 11:56
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 11:36

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap