Zavarkó, János (2018) Postmodernity in marketing: relevance of brand communities. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Janos_Zavarko.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
861kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Janos_Zavarko.pdf
| Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Marketing |
| Azonosító kód: | 11375 |
| Képzés/szak: | Marketing(ENG) |
| Elhelyezés dátuma: | 31 Júl 2018 11:56 |
| Utolsó változtatás: | 02 Dec 2021 11:36 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

