The understanding of emotions and emotional brand attachment on customer loyalty in the food industry in Hungary

Shadid, Nada (2018) The understanding of emotions and emotional brand attachment on customer loyalty in the food industry in Hungary. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nada_Shadid.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
994kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nada_Shadid.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Élelmiszeripar, tartósitóipar
Azonosító kód:11374
Képzés/szak:Marketing(ENG)
Elhelyezés dátuma:31 Júl 2018 11:45
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 11:40

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap