Miben rejlik a törzsvásárlói programok sikere?: empirikus vizsgálat a hazai hűségprogramok fogyasztói megítéléséről

Zanaty, Dorottya (2018) Miben rejlik a törzsvásárlói programok sikere?: empirikus vizsgálat a hazai hűségprogramok fogyasztói megítéléséről. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:3. díj
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:11276
Képzés/szak:Vezetés és szervezés
Elhelyezés dátuma:28 Jún 2018 12:00
Utolsó változtatás:28 Jún 2018 12:00

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap