Youtuber personal branding: analysis of content elements used for Youtuber branding in the light of the Elaboration Likelihood Model

Sujbert, Vivien (2017) Youtuber personal branding: analysis of content elements used for Youtuber branding in the light of the Elaboration Likelihood Model. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Sujbert_Vivien.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Sujbert_Vivien.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Azonosító kód:10637
Képzés/szak:Business Administration and Management
Elhelyezés dátuma:28 Feb 2018 15:25
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 09:26

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap