Celebrity endorsement impacts of celebrity endorsement on customer behavior through social media

Mók, Marcell (2017) Celebrity endorsement impacts of celebrity endorsement on customer behavior through social media. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mok_Marcell.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
759kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mok_Marcell.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Média és kommunikáció
Azonosító kód:10634
Képzés/szak:Business Administration and Management
Elhelyezés dátuma:28 Feb 2018 14:37
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 08:58

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap