Mók, Marcell (2017) Celebrity endorsement impacts of celebrity endorsement on customer behavior through social media. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mok_Marcell.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
759kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Mok_Marcell.pdf
| Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing Média és kommunikáció |
| Azonosító kód: | 10634 |
| Képzés/szak: | Business Administration and Management |
| Elhelyezés dátuma: | 28 Feb 2018 14:37 |
| Utolsó változtatás: | 02 Dec 2021 08:58 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

