Poczók, Andrea (2017) Mennyire befolyásol a virtuális valóság?: az előfeszítésben rejlő marketing lehetőségek. MEGHATÁROZATLAN, BCE, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Poczok_Andrea_TDK.pdf
| 
 | PDF
 - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader 1MB | 
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Poczok_Andrea_TDK.pdf
| További információ: | 2. díj | 
|---|---|
| Témakör: | Marketing | 
| Azonosító kód: | 10479 | 
| Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing | 
| Elhelyezés dátuma: | 29 Jan 2018 09:37 | 
| Utolsó változtatás: | 29 Jan 2018 09:37 | 
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

