Az e-WOM hatása, valamint a hitelességét befolyásoló tényezők alakulása a fogyasztók táplálékkiegészítő vásárlási folyamata során

Striczki, István (2017) Az e-WOM hatása, valamint a hitelességét befolyásoló tényezők alakulása a fogyasztók táplálékkiegészítő vásárlási folyamata során. Postgraduális szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Striczki_Istvan.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
649kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Striczki_Istvan.pdf


Tétel típus:Postgraduális szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:10180
Képzés/szak:Mérnök-közgazdász
Elhelyezés dátuma:02 Nov 2017 13:19
Utolsó változtatás:02 Nov 2017 13:19

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap