Striczki, István (2017) Az e-WOM hatása, valamint a hitelességét befolyásoló tényezők alakulása a fogyasztók táplálékkiegészítő vásárlási folyamata során. Postgraduális szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Striczki_Istvan.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
649kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Striczki_Istvan.pdf
| Tétel típus: | Postgraduális szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing |
| Azonosító kód: | 10180 |
| Képzés/szak: | Mérnök-közgazdász |
| Elhelyezés dátuma: | 02 Nov 2017 13:19 |
| Utolsó változtatás: | 02 Nov 2017 13:19 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

